9 priežastys kodėl migdolus turėtumėte įtraukti į savo kasdienį racioną

2013 07 11
9 priežastys kodėl migdolus turėtumėte įtraukti į savo kasdienį racioną

Ar žinote, kuo mūsų sveikatai naudingi migdolai? Kai kurie žmonės, ypač besidomintys raw mityba, savo dieną pradeda pusryčiams sukrimsdami 7-10 migdolų riešutėlių. Kasdien suvalgę saują (apie 23 vnt.) migdolų organizmą prisotinsite vitamino E, magnio, skaidulų ir baltymų. Migdoluose gausu ir kitų mineralų: vario, kalio, kalcio, fosforo bei geležies, taip pat ir B grupės vitaminų. Naudingiausia vartoti neskrudintus, nesūdytus migdolus. Tik ekologiški riešutai naudingi žmogaus organizmui, tačiau prieš vartojimą šiuos skanėstus verta truputį pamirkyti – migdolai, kaip ir visi riešutai, sausu pavidalu yra sunkiau virškinami.

 

Migdolai – ne tik be galo gardūs, bet ir naudingi mūsų organizmui:

  1. Jie sumažina širdies smūgio riziką. Migdolų riešutus 5 kartus per savaitę vartojusiems žmonėms tikimybė patirti širdies smūgį sumažėjo perpus.
  2. Migdolai padeda sumažinti „blogojo“ cholesterolio kiekį kraujyje. Kaip teigia gydytojas Gene Spileris, Sveikatos mokslinių tyrimų ir studijų centro direktorius, migdolai turi teigiamą poveikį reguliuojant cholesterolio kiekį kraujyje.
  3. Jie saugo arterijų sieneles nuo pažeidimų (Tufts universiteto duomenimis).
  4. Migdoluose gausu fosforo, kuris kaulams ir dantims padeda išlikti tvirtiems.
  5. Iš migdolų gauname nesočiųjų riebalų, kurie padeda kontroliuoti ir kūno apimtis. Nors riešutai turtingi riebiųjų rūgščių, paprastai migdolus vartojantys žmonės yra kur kas lieknesni už tuos, kurie riešutų įprastai nevalgo.
  6. Po valgio vartojami migdolai kraujyje sumažina cukraus kiekį.
  7. Šie riešutai padeda užtikrinti gerą smegenų veiklą. Migdoluose yra riboflavino, L-karnitino, kurie gerina smegenų veiklą ir taip pat gali sumažinti riziką susirgti Alzheimerio liga.
  8. Migdolai – tai nervų sistemos maistas. Kaip teigia ajurvedos mokymo šalininkai, šie riešutai padeda pasiekti intelekto aukštumų ir lemia ilgaamžiškumą.
  9. Tai viena iš nedaugelio rūšių riešutų, pasižyminčių šarminančiu organizmą poveikiu. Jų pH – 8.0. Migdolų sudėtyje surandami keli baltymai, padedantys palaikyti rugščių ir šarmų i pusiausvyrą. Kai pastaroji sutrinka, padidėja rizika susirgti osteoporoze, nusilpsta imuninė sistema, žmogus jaučiasi pavargęs ir priauga svorio.

 

Migdolai turi dar vieną ypatingą išskirtinumą – jie yra tobulas pakaitalas karvės ar kitokiam sunkiai virškinamam gyvuliniam pienui. Iš žalių (raw) migdolų labai lengvai pasigaminkite dangiško skonio pieno, kuri gali prastovėti šaldytuve net kelias dienas.

 

Ekologiškų, žalių, visas maistines savybes išlaikiusių migdolų įsigyti galite ir mūsų krautuvėlėje!

 

Ar mėgstate migdolus?

 

 

Čia pateikiama informacija negali būti interpretuojama kaip gydymo ar kitokio pobūdžio sveikatos klausimų sprendimo rekomendacija.
Raginame sprendimus, susijusius su asmenine sveikata, priimti asmeniškai, įvertinus įvairius informacijos šaltinius.
* = required field

Parašykite komentarą

* - privalomi laukai